Herunder kan du læse om, hvordan du skal forholde dig, hvis du har oplevet en skade i forbindelse med en levering eller et besøg i et af vores varehuse.
Følgeskader
En følgeskade kan eksempelvis være, hvis fragtmanden ved levering rammer og skader din postkasse, eller hvis din defekte støvsuger ridser dit gulv.
Har du oplevet en skade som følge af levering eller brug af en vare fra os, bedes du kontakte os hurtigst muligt med billeder af skaden samt en forklaring af, hvordan den er opstået, så vi kan undersøge sagen.
Er varen købt i dit lokale varehus, bedes du henvende dig der.
Personskader
En personskade kan eksempelvis opstå, hvis et fremmedlegeme i et brød knækker din tand, eller hvis du på anden vis kommer til skade som følge af levering, brug af en vare fra os eller ved et uheld ude i et af vores varehuse.
Hvis du oplever en personskade i forbindelse med en levering, bedes du kontakte vores kundeserviceteam hurtigst muligt med billeder af skaden samt en forklaring af, hvordan den er opstået, så vi kan undersøge sagen.
Har du oplevet en skade på din person ude i et af vores varehuse, skal du melde skaden direkte til varehuset.
Fødevarereklamationer
Hvis du er kommet hjem med en fødevare fra et af vores varehuse, der ikke lever op til vores meget høje kvalitetskrav, er du velkommen til at medbringe varen samt din kvittering og henvende dig i kundeservice ude i varehuset. Her vil personalet i samarbejde med dig finde en løsning.
Du kan også kontakte vores kundeserviceteam, som skal bruge billeder af LOT-/batchnummer og mindst holdbarhedsdato for at kunne undersøge sagen.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.