Du er altid velkommen til at reklamere over en vare i din lokale Bilka.
Har du købt varen fysisk ude i et varehus, skal du også henvende dig fysisk med din reklamation. Du bestemmer dog helt selv, om du henvender dig i den samme Bilka, hvor varen er købt, eller om du tager ud i et andet Bilka varehus.
Det er vigtigt, at du medbringer din kvittering, når du reklamerer i varehuset. Du skal henvende dig i kundeservice med mindre varer og i servicecenteret med større varer samt elektronik.
Er din vare købt online, står vores medarbejdere i varehuset også altid klar til at hjælpe med din reklamation.
Du kan læse mere om vores reklamationspolitik på dette link.
Hvor i varehuset skal jeg reklamere over min vare?
Henvend dig i servicecentret med varer inden for elektronik-kategorien, fysisk store varer (møbler, grill etc.) samt yderligere varer, som du afhentede i vores vareudlevering, da du købte dem. Øvrige reklamationer håndteres som udgangspunkt i vores kundeservice.
Dette gælder for de fleste af vores varehuse. Du kan dog opleve, at dit lokale varehus er indrettet anderledes og derfor er nødt til at håndtere din reklamation på anden vis. Vi hjælper dig naturligvis bedst muligt, når du besøger os.
Jeg ønsker en status på min reklamationssag
Du kan altid tjekke op på din reklamationssag på www.serviceinfo.se
Indtast blot dit telefonnummer samt det servicenummer, du har fået tilsendt på SMS ved oprettelse af sagen.
Behandlingstiden på en reklamationssag oprettet i varehus varierer alt efter fejltype, produkt og løsning. Mangler du yderligere information om din sag, bedes du henvende dig fysisk i det varehus, hvor du har oprettet sagen.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på den blå knap under denne artikel.