Hvordan du skal reklamere over din grill afhænger af den type grill, du har, og hvor du har købt den. Herunder finder du en guide til, hvordan du reklamerer over produktfejl og transportskader på de fleste typer grill, vi forhandler.
Købt i varehus
Hvis du har købt din grill i et af vores varehuse, kan du reklamere enten ved at sende en mail til servicecenteret i din lokale Bilka eller ved at henvende dig fysisk med grillen i varehuset.
Du kan finde deres mailadresse på listen her.
Købt online
Er grillen købt online, kan du frit vælge, om du vil henvende dig til servicecenteret i varehuset eller til vores kundeserviceteam. Du kan oprette en reklamationssag her.
Char-Broil
Hvis du har købt en Char-Broil grill, bedes du beskrive den fejl, du oplever samt medsende billeder, der viser fejlen. Er der tale om en transportskade, bedes du også sende os billeder af emballagen.
Mangler du en del til din grill, bedes du skrive antal og sende billeder af, hvad du mangler ud fra manualen.
Vi kan sende vejledninger til at løse langt de fleste gængse problemer med din grill. Du er også meget velkommen til at undersøge, om du kan finde svar på dit spørgsmål på Char-Broils hjemmeside her.
Hvis du søger reservedele eller tilbehør til din grill, kan du finde dem og læse mere om Char-Broils produkter her.
Weber
Hvis du oplever problemer med din Weber grill, bedes du have dit serienummer klar, når du kontakter os. Du kan finde en guide til, hvordan du finder dit serienummer lige her.
Vi skal også bruge din faktura, fejlbeskrivelse og billeder af fejlen/manglerne på grillen. Er der tale om en transportskade, bedes du også sende os billeder af emballagen.
Dangrill og andre grill
Har du brug for hjælp med andre typer grill, du har købt hos os, bedes du sende os din fejlbeskrivelse og billeder af grillen.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.