Hvis du er kommet hjem med en fødevare fra et af vores varehuse, der ikke lever op til vores meget høje kvalitetskrav, er du velkommen til at medbringe varen og din kvittering og henvende dig i kundeservice ude i varehuset. Her vil personalet i samarbejde med dig finde en løsning.
Varer fra BilkaToGo
Hvis du har bestilt varen hos BilkaToGo, kan du henvende dig i dit lokale varehus eller kontakte vores kundeserviceteammed din reklamation her.
Friskhedsgaranti
Hvis du har Bilka Plus appen, kan du benytte din Friskhedsgaranti inden for 5 dage af dit køb. Det betyder, at du kan reklamere over dine fødevarer uden at skulle henvende dig i varehuset.
Du skal blot gå ind på appen under Kvitteringer, vælge din kvittering og trykke på knappen refundér.
Herefter vil du blive bedt om at sende billeder og beskrive grunden til din reklamation.
Du vil med det samme få besked i appen om godkendelse af reklamationen og få et digitalt gavekort tilsendt i appen, eller du vil undtagelsesvist blive bedt om at reklamere i et af vores Bilka varehuse. Hvis købet er over 5 dage gammelt, skal du altid reklamere i dit lokale varehus.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.