Jeg ønsker at reklamere over min vare
Klik her for at oprette en reklamationssag.
Hvilke muligheder har jeg for at reklamere?
Du kan reklamere over din vare købt via Click&Collect på en af følgende måder:
-
Du kan henvende dig i din lokale Bilka. Her står vores servicemedarbejdere klar til at hjælpe dig. Det er vigtigt, at du medbringer din fakturakopi, når du reklamerer ude i varehuset.
- Du kan også oprette en sag hos kundeservice ved at trykke ovenfor på den blå knap. Hav venligst ordrenummer, fejlbeskrivelse samt billede eller video af fejlen klar. Vær opmærksom på at det IKKE er muligt at ombytte til en ny vare, når du reklamerer via kundeservice.
Er din vare købt i et varehus, så skal du henvende dig med din reklamation direkte i selve varehuset. Læs mere her.
Er din vare købt online via Bilka.dk, kan du læse mere her.
Hvor i varehuset skal jeg reklamere over min vare?
Henvend dig i servicecentret med varer inden for elektronik-kategorien, fysisk store varer (møbler, grill etc.) samt yderligere varer, som du afhentede i vores vareudlevering, da du købte dem. Øvrige reklamationer håndteres som udgangspunkt i vores kundeservice.
Dette gælder for de fleste af vores varehuse. Du kan dog opleve, at dit lokale varehus er indrettet anderledes og derfor er nødt til at håndtere din reklamation på anden vis. Vi hjælper dig naturligvis bedst muligt, når du besøger os.
Jeg ønsker en status på min reklamationssag
Har du en aktuel reklamationssag oprettet via kundeservice, vil du automatisk modtage besked om opdateringer på din e-mail.
I perioder kan der være forlænget svartid, men du er altid velkommen til at kontakte os, så vi kan tjekke, at sagen er modtaget og under behandling.
Er din reklamationssag oprettet i et varehus, kan du selv tjekke din status. Læs mere her.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.