Hvis du har problemer med en cykel, du har købt hos Bilka, får du kyndig og faglært service gennem vores servicepartner, Cykelmakker.
Vi har indgået et samarbejde med Cykelmakker, som med deres team af autoriserede mekanikere står klar til finde en løsning på din reklamationssag sammen med dig.
Hvordan reklamerer jeg?
Du opretter en sag hos Cykelmakker på deres hjemmeside her: Opret sag – Cykelmakker eller ved at downloade deres app.
Du kan læse mere om konceptet, se hjælpevideoer samt kontakte Cykelmakker her: Cykelmakker
Hvis du ikke har mulighed for at oprette en sag online, kan medarbejderne i servicecenteret i din lokale Bilka også hjælpe med at oprette en sag hos Cykelmakker.
Hvordan foregår reparationen?
Når du har oprettet sagen hos Cykelmakker, bliver den gennemgået af en professionel cykelmekaniker. Hvis problemet kan løses via vejledning, vil cykelmekanikeren forsøge at gøre dette.
Hvis det er nødvendigt at undersøge problemet nærmere, får du besked om at indlevere cyklen i dit lokale varehus. Her vil Cykelmakkers autoriserede cykelmekanikere undersøge og reparere din cykel og give dig besked, når den er klar til afhentning.
Rust
Opstår der rust på din cykel, er dette som udgangspunkt ikke dækket af reklamationsretten.
En cykel skal passes, plejes og jævnligt vaskes og smøres, og så snart rust viser sig, skal man pudse det af. Hvis man lader tiden gå, vil det kun blive værre. Især cykler i stål skal man passe ekstra på, når rust viser sig. I vinterperioden med salt på vejene, er det en god ide at vaske sin cykel minimum en gang om ugen.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.