Hos Bilka har vi ubegrænset returret, såfremt varen er i original og uåbnet emballage, når varen er købt i et varehus. Hvis emballagen på din vare er brudt, kan du desværre ikke returnere den.
Hvis du returnerer en vare, der er beskadiget eller brugt på en måde der i betydelig grad forringer varens værdi, forbeholder vi os retten til at afvise returnering eller fratrække værdiforringelsen fra købsbeløbet.
Læs om retur på varer købt på bilka.dk og Click & Collect her.
Hvordan returnerer jeg min vare?
Du kan altid returnere din vare i din nærmeste butik (Bilka, A-Z, BR og føtex - dog ikke føtex food). Vi hjælper dig naturligvis gerne, selvom du har købt din vare i en anden af Salling Groups kæder, men vi kan give dig den absolut bedste hjælp ved, at du altid henvender dig i samme kæde, som du har købt din vare. Til gengæld er det ligegyldigt, om du har handlet online hos os eller i den fysiske butik.
Du skal blot medbringe din købskvittering sammen med varen, når du vil returnere. Det er altid gratis at returnere i vores varehuse.
Hvor i varehuset skal jeg returnere min vare?
Henvend dig i servicecentret med varer inden for elektronik-kategorien, fysisk meget store varer (møbler, grill etc.) samt yderligere varer, som du afhentede i vores vareudlevering, da du købte dem. Øvrige returneringer håndteres som udgangspunkt i vores kundeservice. Dette gælder for de fleste af vores varehuse. Du kan dog opleve, at dit lokale varehus er indrettet anderledes og derfor er nødt til at håndtere din returnering på anden vis. Vi hjælper dig naturligvis bedst muligt, når du besøger os.
Kontakt kundeservice
Hvis du gerne vil i kontakt med os, kan du chatte eller skrive til os ved at klikke på de blå rubrikker under denne artikel.