Returbetingelser
Hvis varen er uåbnet og i original og intakt emballage, har du ubegrænset returret mod fremvisning af faktura. Se varer, der ikke kan returneres her.
Returbeløbet tilbageføres til samme betalingsmiddel, som du har brugt ved købet.
Køb & Prøv
Hvis varen er åbnet, har du i mange tilfælde 30 dages returret fra du har modtaget din vare. Det betyder, at du har 30 dage til at beslutte dig for, om du vil beholde produktet, og så kan du tilmed returnere varen uden ekstra omkostninger.
Du kan læse mere om Køb&Prøv og se undtagede varer her.
Hvordan returnerer jeg min vare købt på Bilkas webshop?
Du kan returnere din vare på én af følgende måder:
- Send retur med posten: Send din vare retur til vores returlager ved at oprette en retursag her:
- Nærmeste butik: Du kan altid returnere din vare fysisk i din nærmeste butik (føtex, Bilka, A-Z eller BR - dog ikke føtex food) mod fremvisning af købskvittering. Vi kan dog give dig den absolut bedste hjælp ved, at du altid henvender dig i samme kæde, som du har købt din vare.
- Afhentning af større varer: Du kan kontakte os på chat, hvis du ønsker at få større varer afhentet. Du kan se krav og priser på afhentning her.
Hvor i varehuset skal jeg returnere onlinevarer?
Henvend dig i servicecentret med varer inden for elektronik-kategorien, fysisk store varer (møbler, grill etc.) samt yderligere varer, som du afhentede i vores vareudlevering, da du købte dem. Øvrige returneringer håndteres som udgangspunkt i kundeservice. Dette gælder for de fleste af vores varehuse.
Du kan dog opleve, at dit lokale varehus er indrettet anderledes og derfor er nødt til at håndtere din returnering på anden vis. Vi hjælper dig naturligvis bedst muligt, når du besøger os.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på den blå knap under denne artikel.