Hos Bilka har vi ubegrænset returret, såfremt varen er i original og uåbnet emballage, når varen er købt i et varehus. Hvis emballagen er brudt, kan købet i visse tilfælde returneres under Køb&Prøv inden for 30 dage.
Hvis du returnerer en vare, der er beskadiget eller brugt på en måde der i betydelig grad forringer varens værdi, forbeholder vi os retten til at afvise returnering eller fratrække værdiforringelsen fra købsbeløbet.
Hvordan returnerer jeg min vare?
Du kan altid returnere din vare fysisk i din nærmeste butik (føtex, Bilka, A-Z eller BR - dog ikke føtex food) mod fremvisning af købskvittering. Vi kan dog give dig den absolut bedste hjælp ved, at du altid henvender dig i samme kæde, som du har købt din vare.
Hvor i varehuset skal jeg returnere min vare?
Henvend dig i servicecentret med varer inden for elektronik-kategorien, fysisk store varer (møbler, grill etc.) samt yderligere varer, som du afhentede i vores vareudlevering, da du købte dem. Øvrige returneringer håndteres som udgangspunkt i vores kundeservice.
Dette gælder for de fleste af vores varehuse. Du kan dog opleve, at dit lokale varehus er indrettet anderledes og derfor er nødt til at håndtere din returnering på anden vis. Vi hjælper dig naturligvis bedst muligt, når du besøger os.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.