Oplever du fejl eller mangler i forbindelse med din Mad Ud Af Huset ordre, kan du altid få hjælp ved fysisk fremmøde i varehuset eller ved at kontakte vores kundeservice.
Jeg mangler noget af min ordre
Hvis du opdager, at noget mangler fra din Mad Ud Af Huset ordre, anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice telefonisk, så vi hurtigst muligt kan finde en løsning med varehuset.
Jeg mangler min varmevejledning
Varmevejledningen udleveres sammen med din Mad Ud Af Huset ordre, men skulle den mangle fra kassen eller har du blot brug for at orientere dig i den forud for afhentning, kan du altid finde den på produktsiden.
Kvalitetsudfordringer
Hvis din bestilling ikke lever op til vores kvalitetskrav, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os. Du kan henvende dig i varehuset i den afdeling, hvor du afhentede maden, eller kontakte vores kundeservice.
Er kvalitetsudfordringen synlig, anbefaler vi, at du tager billeder af maden. På den måde kan vi bedst muligt følge op på sagen.
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du ringer til os, da vi på denne måde hurtigst muligt kan hjælpe dig.