Du kan lægge din bestilling på vores lækre mad ud af huset via bilkamadudafhuset.dk, via vores app eller ude i det varehus, hvor du ønsker at afhente din bestilling.
Bestiller du online eller på app, gør du følgende:
- Vælg antal retter og tilvalg og tilføj til kurv - tidsfristen for bestilling og mindste antal kuverter fremgår af produktsiden
- Vælg hvilket Bilka varehus du vil afhente i . Du kan også få udleveret din bestilling ved BilkaToGo drive-in, hvor vi leverer direkte i dit bagagerum. Se BilkaToGo-bestilling
- Vælg herefter afhentningsdato - kan du ikke klikke på datoen, er det ikke muligt at vælge afhentning til den dag
- Tryk på "Gå til betaling" for at vælge afhentningstidspunkt og betale
- Du modtager en bestillingsbekræftelse på din e-mail
- Den endelige ordrebekræftelse modtager du, når varehuset har godkendt din ordre. Dette sker inden for 1 arbejdsdag.
Allergener og kostbehov
Har du særlige kostbehov eller spørgsmål til ingredienser, kan du kontakte varehuset via ordrebekræftelsen eller du kan ringe kundeservice op, så de kan hjælpe dig med at få afklaret dit spørgsmål.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte kundeservice ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Du kan også skrive direkte til varehuset via formularen i din ordrebekræftelse.