Du kan nu bestille din Mad ud af Huset-ordre til afhentning sammen med din BilkaToGo-ordre.
Ved bestilling på bilkamadudafhuset.dk vil BilkaToGo fremgå som en afhentningsmulighed. Ønsker du at afhente både BilkaToGo og Mad ud af Huset samtidig, lægger du blot bestillingen til samme afhentningssted og tidspunkt.
Koster det ekstra at afhente i BilkaToGo?
Det koster 35 kr. at afhente din Bilka Mad ud af Huset-ordre i BilkaToGo. Men hvis du bestiller en BilkaToGo ordre til afhentning på samme dag og husker at angive samme telefonnummer på begge ordrer, får du pakkeservicegebyret slettet på din BilkaToGo ordre, således at du kun betaler pakkeservicegebyr én gang.
Kan jeg få opvarmet min Bilka Mad ud af Huset ordre, hvis jeg vælger BilkaToGo som udleveringssted?
I mange tilfælde kan du stadig få din ordre opvarmet, når du vælger udlevering i BilkaToGo. Det er dog ikke alle menuer hvor dette tilbydes.
Du kan se hvilke produkter der kan udleveres opvarmet på Bilka Mad ud af Huset.
Hvor kan jeg se min Bilka Mad ud af Huset ordre?
Du kan se din Bilka Mad ud af Huset ordre på din BilkaToGo profil under din ordreoversigt. Du modtager også en bekræftelsesmail på din Bilka Mad ud af Huset ordre, når varehuset har godkendt din ordre.
Hvordan ændrer jeg min ordre?
For at ændre din Bilka Mad ud af Huset ordre (f.eks. afhentningsdag, antal kuverter eller andet) skal du rette henvendelse til kundeservice. Ønsker du at ændre din bestilling skal dette ske inden 6 dage før afhentningsdagen.
Hvor og hvordan afhenter jeg i BilkaToGo?
Du kan afhente i BilkaToGo i alle Bilkas varehuse (gælder ikke A-Z Hjørring).
Følg skiltene til BilkaToGo ved din lokale Bilka og indtast det telefonnummer ordren er lagt i på standeren. Her bliver du tildelt en bane, hvor BilkaToGo personalet udleverer din ordre i dit bagagerum. Læs mere her.
Kan jeg afhente i en BilkaToGo PickUp?
Nej, det vil desværre ikke være muligt at afhente Bilka Mad ud af Huset i BilkaToGo PickUp.
Hvor skal jeg returnere termokassen?
Varme-/termokasser skal returneres i varehusets kundeservice i rengjort stand og senest tre uger efter afhentning af ordren. Ved returnering af kasserne får du dit depositum refunderet.
Kan jeg få samlekort med min Bilka Mad ud af Huset ordre?
Du kan desværre ikke optjene samlekort med din Bilka Mad ud af Huset ordre.
Jeg mangler produkter i min Bilka Mad ud af Huset ordre
Kontakt venligst vores kundeservice på telefon 89 30 30 00 hurtigst muligt, hvis det skulle ske, at du mangler noget fra din Bilka Mad ud af Huset ordre.
Kontakt Kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel.