Scan&Go ligger i din Bilka Plus app. Du tilgår funktionen ved at trykke på Scan i menuen nederst i appen og vælge Scan&Go. Første gang du bruger appen, vil du skulle give adgang til brug af dit kamera. Så er du klar til at scanne dine varer.
Du scanner blot varernes stregkoden og pakker dem i din medbragte taske, mens du bevæger dig igennem varehuset. Skal du købe en pose, skal du huske at scanne den ind. På oversigten kan du se dine rabatter, når de er scannet ind.
Når du er færdig med at handle, går du mod udgangen, og først her swiper du Betal. Når betalingen er gået igennem, får du en QR-kode, som scannes på portalen og åbner gaten. Herefter har du 60 sekunder til at forlade betalingsområdet.
Hvordan får jeg Scan&Go?
Er du allerede medlem af Bilka Plus, finder du automatisk funktionen i din app.
Hvis du ikke er medlem, skal du registrere dig. At blive medlem af Bilka Plus er gratis og kan gøres ved at downloade vores app. Du kan finde mere information og link til download her.
Kan jeg benytte Scan&Go i alle varehuse?
Ja, du kan benytte Scan&Go i alle vores varehuse.
Hvad sker der, hvis jeg bliver udtaget til kontrol?
Vi foretager løbende stikprøvekontroller, og du kan opleve at blive tilfældigt udtaget til kontrol. Hvis du bliver udtaget, vil en medarbejder komme hen til udgangsområdet og tjekke dine varer, hvorefter du vil blive lukket ud.
Jeg får besked om, at varen skal betales i kassen
Der er nogle varer, som ikke kan betales via Scan&Go. Det gælder f.eks. tobak, spiritus, alle former for gavekort og medicin.
Får du denne besked, bedes du gå til kassen og betale for dine varer som normalt.
Kontakt kundeservice
Hvis du har andre spørgsmål eller oplever fejl, kan du chatte med os og finde svar på ofte stillede spørgsmål via din Bilka Plus profil.
For at læse mere skal du klikke på det lille ikon oppe i øverste højre hjørne ud for dit navn. Det er også her, du kan komme i kontakt med os.