I Bilka Plus appen kan du benytte din Friskhedsgaranti inden for 5 dage af dit køb. Det betyder, at du kan reklamere over dine fødevarer uden at skulle henvende dig i varehuset.
Vi anbefaler at bruge Friskhedsgarantien i Bilka Plus appen, hvis der er tale om en fødevare, som er købt fysisk i butikken. Har du brug for hjælp med et køb fra BilkaToGo eller Bilka.dk, anbefaler vi, at du kontakter kundeservice via knapperne nederst på siden.
Hvordan benytter jeg Friskhedsgarantien?
For at reklamere skal du blot trykke på Kvitteringer, vælge din kvittering og trykke på knappen Refundér.
Herefter vil du blive bedt om at sende billeder og beskrive grunden til din reklamation.
Du vil med det samme få besked i appen om godkendelse af reklamationen og få et digitalt tilgodebevis tilsendt i appen, eller du vil undtagelsesvist blive bedt om at reklamere i en af vores Bilka varehuse. Hvis købet er over 5 dage gammelt, skal du altid reklamere i dit lokale varehus.
Kontakt kundeservice
Hvis du har andre spørgsmål eller oplever fejl, kan du chatte med os og finde svar på ofte stillede spørgsmål via din Bilka Plus profil. For at læse mere skal du klikke på det lille ikon oppe i øverste højre hjørne ud for dit navn. Det er også her, du kan komme i kontakt med os.