Er varen ikke afgået fra vores lager, kan vi som udgangspunkt godt annullere din ordre. Du annullerer din ordre ved at kontakte kundeservice.
Vi anbefaler, at du gør dette hurtigst muligt, da varen ofte bliver sendt meget hurtigt efter, vi har modtaget ordren. Kontakt kundeservice nederst via de blå rubrikker.
Bemærk at din annullering først er gældende, når du modtager en bekræftelse på annulleringen fra os.
Min ordre kunne ikke annulleres
Du kan altid returnere din vare gratis i din nærmeste Bilka, A-Z, BR eller føtex (dog ikke føtex food).
Det er desværre ikke muligt at annullere ordrer på:
- Planter: Det skyldes at forarbejdningen starter her umiddelbart efter, ordren er gennemført Planterne gennemgår før levering en proces med ekstra pleje som sikrer, at du modtager dem med den længst mulige holdbarhed. Det fremgår også ved bestilling af planter
- Specialfremstillede varer, da de fremstilles specifikt efter dine ønsker
- Registreringspligtige køretøjer
- Serviceydelser/tjenesteydelser for den del af ydelsen, der allerede er udført (f.eks. samling af cykler)
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os