Hvis du har benyttet et Mastercard, Visa Electron eller et andet debetkort på den annullerede ordre, kan pengene være reserveret på din konto i løbende måned +30 dage, selvom købet er ophævet.
Det er ikke Bilka.dk, der har reserveret pengene, men din bank, der har sat pengene til side på din konto jf. betingelserne for kortet. Vi vil dog altid gerne være behjælpelige med at forsøge at ophæve reservationen.
Hvordan kan reservationen ophæves?
Hvorvidt reservationen kan ophæves afhænger af betingelserne for dit betalingskort. Betingelserne kan variere fra bank til bank, men typisk kræver banken dokumentation fra vores side på, at vi har annulleret købet for, at de kan ophæve reservationen.
Denne dokumentation vil vi med glæde videresende, vi skal blot have fat i den rette bank. Hvis du har en reservation på din konto, som du gerne vil have slettet, skal du derfor kontakte os. Det kan du gøre via de blå knapper nederst i artiklen.
Herfra er det op til banken at ophæve reservationen og frigive pengene. Hvis banken ikke kan ophæve reservationen, er der desværre ikke andet at gøre end at afvente den naturlige ophævelse jf. den aftale, der blev indgået ved oprettelse af betalingskortet.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os