Har du købt en vare på Bilka.dk, vil du modtage en faktura på mail, så snart ordren er afsendt fra lageret.
Har du bestilt varer på BilkaToGo, Click&Collect eller Mad ud af Huset online eller via app, vil du modtage fakturaen på mail, så snart du har afhentet din ordre.
Jeg har ikke modtaget min faktura
Kan du ikke finde din faktura, kan det være fordi, den er havnet i spam- eller reklamemappen på din e-mailkonto. Vi anbefaler altid at tjekke, om den skulle ligge her.
Er fakturaen ikke nået frem, skyldes det ofte en tastefejl i mailadressen. Du kan med fordel kontakte kundeservice, som kan hjælpe med at fremsøge din faktura.
Faktura i Bilka Plus
Er du tilmeldt Bilka Plus og logget ind på din profil, vil din kvittering gemmes i appen.
Det kræver, at du er logget ind på Bilka.dk med samme log-in, som du benytter på Bilka Plus, og at du betaler med det tilmeldte betalingskort. Din kvittering være tilgængelig i appen i 1 år fra købsdatoen.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.