Vi er ærgerlige over, at din ordre er blevet forsinket. Vi gør vores bedste for at levere din ordre til tiden, men der kan desværre ske uforudsete hændelser, som kan påvirke leveringen af din vare.
Forsinkelser kan skyldes f.eks. fyldte pakkebokse, så pakken skal omdirigeres, trafikale udfordringer eller manglende adresseinformation. Dette er også årsagen til, at vores leveringsdato altid er en forventet dato.
Hvad gør jeg nu?
Det første du kan gøre, er at sikre dig, at du har klikket på Track & Trace-linket "Følg din pakke" i den faktura, du modtager fra os, når vi afsender din ordre.
Fragtfirmaet vil her ofte skrive information vedrørende forsinkelsen. Fragtfirmaet vil også så hurtigt som muligt give dig direkte besked om, hvornår din pakke ankommer.
Mangler du fortsat information om din ordre, så tøv ikke med at kontakte kundeservice.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.