På Bilka.dk har du på udvalgte varer mulighed for at vælge Click&Collect. Dermed kan du reservere og afhente i det varehus, der ligger tættest på dig.
Hvordan bestiller jeg via Click&Collect?
Bestilling med Click&Collect foregår online mens udleveringen foregår i butik. Du vælger varen på produktsiden på bilka.dk, klikker på Click&Collect og ser med det samme, om varen tilgængelig til reservation. Senest to timer efter din reservation modtager du en e-mail og SMS fra os om reservationen er gennemført og i så fald om varen ligger klar til at blive afhentet enten i vores vareudlevering eller i kundeservice inde i varehuset. Da du på forhånd får besked, om varen kunne reserveres, er du fri for at køre forgæves.
Hvor længe er min vare reserveret?
Vi reserverer din vare til og med hele næstfølgende dag. Det betyder, at den er reserveret på dagen for klarmelding + den efterfølgende dag. Bestiller du en vare i dag, som også meldes klar til afhentning i dag, har du altså hele dagen i dag samt dagen i morgen (inden for butikkens åbningstid) til at afhente.
Kan I forlænge min reservation?
Vi kan forlænge afhentningsfristen med 1 dag. Du kan kontakte kundeservice nederst i artiklen.
Kan jeg risikere, at en reserveret vare ikke er på lager?
Det kan desværre forekomme, at en vare alligevel ikke er på lager i vores varehus, selvom den er mulig at reservere på hjemmesiden. I de få tilfælde vil du dog få besked på e-mail og SMS inden for to timer.
Gælder Click&Collect for alle varer på bilka.dk?
Der er varer på bilka.dk, der kun kan købes online. Det er varer, der ikke er på lager i vores butikker, og de kan derfor ikke reserveres. Det er tydeligt markeret på vores varer, hvornår du har mulighed for at benytte Click&Collect, så du er aldrig i tvivl.
Kontakt kundeservice
Hvis du har flere spørgsmål til Click&Collect, kan du her finde svar på de oftest stillede spørgsmål.
Hvis du har nogen spørgsmål til kundeservice, kan du kontakte os ved at klikke på den blå knap under denne artikel.