På Bilka.dk har du på udvalgte varer mulighed for at vælge Click&Collect. Dermed kan du reservere og afhente varer i det varehus, der ligger tættest på dig.
Hvordan bestiller jeg via Click&Collect?
Bestilling med Click&Collect foregår online, mens udleveringen foregår i varehuset. På varens produktside, klikker du på Click&Collect og ser med det samme, om varen tilgængelig til reservation. Senest to timer efter din reservation modtager du en e-mail og SMS fra os om, hvorvidt reservationen er gennemført. Her fremgår det også, om varen ligger klar til afhentning i vores vareudlevering eller i kundeservice inde i varehuset. Da du på forhånd får besked om, hvorvidt varen kunne reserveres, er du fri for at køre forgæves.
Hvor længe er min vare reserveret?
Vi reserverer din vare til og med de to næstfølgende dage. Det betyder, at hvis du bestiller en vare og modtager klarmelding i dag, har du resten af dagen, i morgen samt i overmorgen (inden for varehusets åbningstid) til at afhente.
Kan I forlænge min reservation?
Vi kan forlænge afhentningsfristen med 1 dag. Du kan kontakte kundeservice nederst i artiklen.
Kan jeg risikere, at en reserveret vare ikke er på lager?
Det kan desværre forekomme, at en vare alligevel ikke er på lager i vores varehus, selvom den er mulig at reservere på hjemmesiden. I de tilfælde vil du få besked på e-mail og SMS inden for to timer.
Gælder Click&Collect for alle varer på Bilka.dk?
Der er varer på Bilka.dk, der kun kan købes online. Det er varer, der ikke er på lager i vores varehuse, og de kan derfor ikke reserveres. Det er tydeligt markeret på vores varer, hvornår du har mulighed for at benytte Click&Collect, så du er aldrig i tvivl.
Kontakt kundeservice
Hvis du har flere spørgsmål til Click&Collect, kan du her finde svar på de oftest stillede spørgsmål.
Har du spørgsmål til kundeservice, kan du kontakte os ved at klikke på den blå knap under denne artikel.