Jeg vil gerne i kontakt med Bilka.dk
Jeg vil gerne i kontakt med min lokale Bilka
Min henvendelse handler om Bilka Scan&Go
Min henvendelse handler om Bilka Plus
Min henvendelse handler om Mad ud af huset
Jeg vil gerne i kontakt med Bilka.dk
Foretag venligst et valg herunder
Jeg har spørgsmål til et produkt
Jeg vil gerne have hjælp til at lægge en bestilling
Jeg vil gerne have en status på min ordre
Jeg ønsker at annullere en ordre
Jeg ønsker at returnere en vare
Jeg ønsker at anmelde en transportskade
Jeg ønsker at reklamere over fejl og/eller mangler
Jeg ønsker at foretage en ændring på min ordre
Henvendelse omkring ordrestatus
Foretag venligst et valg herunder
Manglende Track & Trace nummer
Hvorfor ønsker du at annullere din ordre?
Foretag venligst et valg herunder
Hvorfor ønsker du at returnere?
Foretag venligst et valg herunder
Jeg har modtaget den forkerte vare
Varen levede ikke op til forventninger
Varen passede ikke til mine behov
Hvilken type vare vil du melde transportskade på?
Hvilken type vare vil du oprette en sag på?
Foretag venligst et valg herunder
Spørgsmål til produkter
Foretag venligst et valg herunder
Spørgsmål til produktspecifikationer
Ændring af ordre
Foretag venligst et valg herunder
Ændre telefonnummer, navn, email eller adresse
Transportskade på elektronik
Foretag venligst et valg herunder
Reklamation på elektronik
Transportskade på havemøbler
Reklamation på havemøbler
Hvilken type møbel ønsker du at oprette en sag omkring?
Transportskade på have og fritid
Reklamation på have og fritid
Vælg hvordan du ønsker at returnere
Vælg mærket for din telefon
Vælg mærket for din computer
Jeg vil gerne i kontakt med min lokale Bilka
Foretag venligst et valg herunder
Jeg har spørgsmål til produkter
Jeg vil gerne reklamere over et køb i mit lokale varehus
Jeg har feedback angående mit lokale varehus
Min henvendelse drejer sig om jobsøgning eller andet samarbejde
Min henvendelse drejer sig ikke om noget af det ovenstående
Henvendelse omkring Mad ud af Huset
Foretag venligst et valg herunder
Hvordan lægger jeg en bestilling
Produktspørgsmål
Foretag venligst et valg herunder
Har I denne vare på lager?
Ønsker til udvalg i vores butikker
Spørgsmål til allergener/specielle behov
Spørgsmål til miljø og ansvarlighed
Reklamation
Foretag venligst et valg herunder
Hvilken type feedback har du til din lokale Bilka?
Foretag venligst et valg herunder
Klage over hændelse i en af vores butikker
Ros til en af vores butikker
Hvad drejer din ansøgnings henvendelse sig om?
Foretag venligst et valg herunder
Passer en af følgende årager til din henvendelse?
Foretag venligst et valg herunder
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Har du spørgsmål til et af vores mange produkter?
Sidder du med spørgsmål til et af vores produkter kan vi som regel hjælpe dig hurtigst på chatten
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Hjælp til bestilling
Har du brug for hjælp til at lave en bestilling? Så ræk endelig ud, så vi kan hjælpe dig videre
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Vil du gerne anmelde en transportskade?
Hvis din vare er transportskadet, bedes du sende os en beskrivelse af skaden samt billeder af varen og
emballagen
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Ved reklamation af ordre
OBS: Er din vare købt fysisk i et varehus, bør du foretage din reklamation i varehuset hvor du har købt eller hentet varen. Du kan reklamere over din vare i et hvilket som helst Bilka varehus. Du kan læse mere om dette her.
For at reklamerer over din ordre, bedes du venligst udfylde resten af formularen herunder.
For at vi kan hjælpe dig på bedst mulig vis, er det vigtigt, at du laver en fyldestgørende fejlbeskrivelse.
Overvej følgende; Hvordan og hvornår er fejlen opstået? Er det en konstant fejl, eller fremtræder den kun periodisk (i så fald, kan den
fremprovokeres)? Vi anbefaler altid at der vedhæftes billeder af den pågældende defekt såfremt muligt.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Ændring af telefonnummer, navn, email eller adresse
Ordrer afsendes ofte meget hurtigt efter ordreafgivelse, og efter afsendelse kan vi ikke ændre leveringsadressen. I nogle tilfælde kan vi nå at ændre leveringsadressen på din ordre, hvis du kontakter os hurtigst muligt.
Hvis vi ikke kan nå at ændre leveringsadressen på din ordre, eller du efter afsendelse opdager, at leveringsadressen er forkert, bedes du kontakte os hurtigst muligt, så vi kan hjælpe med at finde en løsning.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Ændring af leveringsdato
Det er desværre ikke muligt at ændre leveringsdatoen, efter ordren er gennemført. Når du har gennemført en ordre, får du oplyst den dato, vi forventer at levere din ordre. Heldigvis er det ikke nødvendigt, at du er hjemme ved levering på langt de fleste typer levering, vi tilbyder.
Du kan læse mere om vores forskellige leveringmuligheder her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Tilføjelse af vare til ordre
Når din ordre først er placeret, kan vi desværre ikke tilføje og slette varer fra din ordre. Vi kan heller ikke ændre i antallet af varer på din ordre eller slå ordrer sammen.
Alternativt kan vi forsøge at annullere din ordre, så du kan placere en ny på vores hjemmeside. I så fald bedes du tage kontakt til kundeservice hurtigst muligt via de blå rubrikker under denne artikel, hvor du kan chatte og ringe til os.
Husk også at du altid kan returnere dine varer gratis i din lokale butik. Du kan læse mere om, hvordan du returnerer her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Passer de ovenstående muligheder ikke på din situation?
Så bedes du venligst udfylde formularen herunder eller starte en chat med os
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Fejl og mangler
Har du oplevet fejl og mangler i din Mad ud af huset bestilling, får du bedst hjælp, hvis du henvender dig i
varehuset, hvor du bestilte maden. Vi kan også hjælpe dig via telefon eller mail.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Bestilling
Du kan finde mere information om bestilling af Mad ud af huset her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Spørgsmål til min ordre
Har du spørgsmål til din ordre, får du bedst hjælp, hvis du henvender dig i varehuset, hvor du bestilte maden,
eller hvis du ringer os op
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Indhold i fødevarer
Har du spørgsmål til indholdet i vores fødevarer, bedes du udfylde formularen herunder
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Vare på lager
Ønsker du at finde ud af, om en specifik vare findes i dit lokale varehus, får du hurtigst hjælp ved at række
ud på chat eller direkte i varehuset
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Ønsker til udvalg i vores butikker
Har du ønsker til varer til vores sortiment? Så udfyld venligst resten af formularen herunder
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Vil gerne vide mere om allergener/specielle behov
Hvis du gerne vil vide mere om allergener eller har specielle behov, kan du læse mere om vores mærker her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Vil gerne vide mere om Miljø
I Bilka og resten af Salling Group går vi meget op i miljøet og en bæredygtig hverdag. Du kan læse meget mere
om vores initiativer her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Fødevarer
Hvis du vil reklamere over en madvare købt ude i et varehus, kan du henvende dig direkte i varehuset eller
reklamere via Bilka Plus appen. Du kan læse mere om hvordan her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Nondfood
Hvis du vil reklamere over en nonfoodvare købt i et af vores varehuse, skal du henvende dig direkte i
varehuset. Ved større varer kan du med fordel kontakte servicecenteret på forhånd. Du kan finde deres
kontaktinformation her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Status på reparationssag
Hvis du vil have status på din reparationssag, kan du med fordel starte en chat med os
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Følgeskade
Følgeskader sker, når et produkt volder skade på ejendele eller personer. Det kunne eksempelvis være en
vaskemaskine, der lækker vand og skader gulvet, eller et elektronisk apparat, der starter en brand. Følgeskader
kan også opstå i forbindelse med levering, hvis eksempelvis fragtfirmaets bil rammer en postkasse.
For at kunne hjælpe dig bedst muligt bedes du kontakte varehuset, hvor varen der har forårsaget skaden er
købt.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Personskade
Har du en henvendelse angående personskade sket i et lokalt varehus, skal du henvende dig direkte i det lokale
varehus
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Fødevarereklamation
Vil du reklamere over en fødevare købt i et varehus, kan du henvende dig direkte i varehuset eller udfylde
formularen herunder. I begge tilfælde skal vi bruge LOT-/batchnummer og mindst holdbarhedsdato for at kunne
undersøge sagen.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Klage over hændelse i en af vores butikker
Vil du klage over en hændelse i et af vores varehuse, bedes du udfylde formularen herunde
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Ros til en af vores butikker
Vi elsker ros og feedback! Udfyld venligst formularen herunder, så giver vi det videre til det lokale varehus
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Samarbejde
Ønsker du at kontakte os angående et samarbejde, udfyld da resten af formularen herunder
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Jobsøgning
Hvis du vil søge job i Bilka, skal du ikke sende din ansøgning til Bilka Kundeservice. Du kan lære mere om hvor
og hvordan du ansøger her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Sponsorat
Drejer din henvendelse sig om sponsorater eller donationer, kan du få mere viden om hvordan du søger her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Praktik
Vil du gerne søge praktik i Bilka, kan du læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Fundet kundevogn
Hvis du har fundet en af vores kundevogne, vil vi meget gerne komme og hente den. Det eneste vi skal bruge fra
dig er den adresse, den befinder sig på
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Mistet bon
Hvis du har mistet din bon, vil vi gerne forsøge at fremsøge den for dig. Vær opmærksom på at vi kun kan
fremsøge bonner, der er maksimalt 3 måneder gamle
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Kampagner/Klubber
Har du spørgsmål til vores medlemsklubber, kan du læse mere om dem her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Min ordre er forsinket
Din ordre kan være forsinket af mange årsager. Har du forsøgt at tjekke status på forsendelsen hos
transportøren via det tilsendte track and trace nummer?
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Jeg mangler Track & Trace på min ordre
Hvis du ikke har fundet dit track & trace-nummer, kan du i denne
artikel se, hvordan du finder det, eller du kan kontakte os på vores chat
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Jeg mangler information på min ordre
Mangler du information om din ordre, vil vi bede dig om at udfylde resten af formularen herunder eller række ud
til os direkte på chat for hurtigere service
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Lang leveringstid
Oplever du lang leveringstid på din ordre, kan det skyldes typen af produkt eller travlhed. Ræk ud til os på
chat eller telefon herunder, så kan vi hjælpe dig med af få mere information.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Dobbeltbestilling
Hvis du har lavet en dobbeltbestilling, kan vi hurtigst hjælpe dig, hvis du rækker ud på vores chat
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Fortrudt købet
Vi kan alle fortryde et køb - udfyld venligst resten af formularen herunder for at starte annullering af din
ordre, eller ræk ud på chat for hurtigere ekspedition
Oplever du problemer med din cykel, står vores cykelmekanikere hos Cykelmakker klar til at hjælpe dig. Du kan oprette en sag her
Hvis du oplever problemer med din vare, bedes du sende os din fejlbeskrivelse samt billeder af varen, så vi
bedst kan hjælpe dig
Hvis du oplever problemer med din vare, bedes du sende os din fejlbeskrivelse samt billeder af varen, så vi
bedst kan hjælpe dig
Hvis du oplever problemer med din vare, bedes du sende os din fejlbeskrivelse samt billeder af varen, så vi
bedst kan hjælpe dig
Hvis du oplever problemer med din vare, bedes du sende os din fejlbeskrivelse samt billeder af varen, så vi
bedst kan hjælpe dig
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Send din pakke retur med posten
Returner til følgende adresse:
Salling Group
Servicecenter
Graham Bells Vej 22, port 40
8200 Århus Nord
Vigtigt: Vedlæg venligst kvittering, samt en seddel, hvor du angiver ordrenummer og årsag til returneringen.
Du vælger selv transportøren og skal selv betale returfragten.
Såfremt varen er uåbnet har du ubegrænset returret. Er varen åbnet, har du 30 dages returret.
Har du taget varen i brug, forbeholder vi os retten til at afvise eller fratrække værdiforringelse af varen.
Vær opmærksom på enkelte varer såsom tobak og gavekort ikke kan returneres. Se listen her.
Ved henvendelse i butikker (og online) bedes du medbringe eller medsende faktura.
OBS: Hvis du returnerer elektronik eller elektroniske løbehjul fra Xiaomi bedes du låse produktet op.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Aflever i varehus
Du kan returnere din vare i et af vores varehuse uanset om du har foretaget dit køb online eller i fysisk
forretning. Kontakt personalet i den butik du henvender dig til. Medbring din kvittering.
Selvom dit køb er foretaget på Bilka.dk, kan du returnere din vare i både Bilka, BR, føtex og A-Z
Vær opmærksom på enkelte varer såsom tobak og gavekort ikke kan returneres. Se listen her
Hvor i varehuset skal jeg returnere min vare?
Henvend dig i Servicecentret med varer inden for elektronik-kategorien, fysisk meget store varer (møbler, grill
etc.) samt yderligere varer, som du afhentede i vores vareudlevering, da du købte dem.
Øvrige returneringer håndteres som udgangspunkt i vores Kundeservice.
Dette gælder for de fleste af vores varehuse. Du kan dog opleve, at dit lokale varehus er indrettet anderledes
og derfor er nødt til at håndtere din returnering på anden vis. Vi hjælper dig naturligvis bedst muligt, når du
besøger os.
Ved henvendelse i butikker (og online) bedes du medbringe eller medsende faktura.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Få afhentet større varer
Du kan kontakte os nedenfor, hvis du ønsker at få større varer afhentet.
Du kan se krav og priser på afhentning her.
Ved henvendelse i butikker (og online) bedes du medbringe eller medsende faktura.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reklamation på dit Samsung fjernsyn
Vidst du, at de fleste store TV-producenter tilbyder service og reparation af deres TV direkte på din adresse?
Det eneste du skal gøre er at ringe dem op, hvorfra de vil yde dig teknisk support pr. telefon, og hvis det er nødvendigt, bestiller de en tekniker til at reparere TV’et på din egen adresse. På den måde skal du ikke fragte dit TV til og fra vores butikker, og du kan stadig benytte dig af produktet, indtil du får det serviceret.
Samsung
TV-størrelser inkluderet i denne service: 55” og opefter
Telefonnummer: 70701970
Åbningstider: Mandag – Fredag kl. 08.00-19.00
Hvis du ikke ønsker at ringe til Samsung og oprette sagen direkte hos dem, kan du også vælge at oprette din reklamation eller reperationssag hos os direkte på dette link.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reklamation på dit Sony fjernsyn
Vidst du, at de fleste store TV-producenter tilbyder service og reparation af deres TV direkte på din adresse?
Det eneste du skal gøre er at ringe dem op, hvorfra de vil yde dig teknisk support pr. telefon, og hvis det er nødvendigt, bestiller de en tekniker til at reparere TV’et på din egen adresse. På den måde skal du ikke fragte dit TV til og fra vores butikker, og du kan stadig benytte dig af produktet, indtil du får det serviceret.
Sony
TV-størrelser inkluderet i denne service: 50” og opefter
Telefonnummer 38322724
Åbningstider: Mandag – Fredag kl. 09.00 – 17.00
Hvis du ikke ønsker at ringe til Sony og oprette sagen direkte hos dem, kan du også vælge at oprette din reklamation eller reperationssag hos os direkte på dette link.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reklamation på dit LG fjernsyn
Vidst du, at de fleste store TV-producenter tilbyder service og reparation af deres TV direkte på din adresse?
Det eneste du skal gøre er at ringe dem op, hvorfra de vil yde dig teknisk support pr. telefon, og hvis det er nødvendigt, bestiller de en tekniker til at reparere TV’et på din egen adresse. På den måde skal du ikke fragte dit TV til og fra vores butikker, og du kan stadig benytte dig af produktet, indtil du får det serviceret.
LG
TV-størrelser inkluderet i denne service: 50” og opefter
Telefonnummer: 78796454
Åbningstider: Mandag – Fredag kl. 08.00-18.00
Hvis du ikke ønsker at ringe til LG og oprette sagen direkte hos dem, kan du også vælge at oprette din reklamation eller reperationssag hos os direkte på dette link.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reklamation på dit fjernsyn
Hvis du vil reklamere over dit TV hos os, beder vi dig sende os din fejlbeskrivelse, billeder og serienummer på TV’et, når du kontakter os.
Husk altid at opdatere dit TV til seneste software-version, inden du opretter en reklamation.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reklamation på din Apple telefon
Du kan oprette din reklamation eller reperationssag direkte på dette link.
Når du opretter en reklamation på din telefon, skal du slå "Find min enhed" fra i formularen.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reklamation på din Samsung telefon
Du kan oprette din reklamation eller reperationssag direkte på dette link.
Når du opretter en reklamation på din telefon, skal du slå "Find min enhed" fra i formularen.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reklamation på din Huawei telefon
Du kan oprette din reklamation eller reperationssag direkte på dette link.
Når du opretter en reklamation på din telefon, skal du slå "Find min enhed" fra i formularen.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reklamation på din Xiaomi telefon
Du kan oprette din reklamation eller reperationssag direkte på dette link.
Når du opretter en reklamation på din telefon, skal du slå "Find min enhed" fra i formularen.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reklamation på din telefon
Hvis du vil reklamere over din mobil, beder vi dig sende os fejlbeskrivelse, billeder af fejlen, serienummer og
IMEI-nummer for bedst at kunne hjælpe dig.
Husk altid at opdatere din mobil til seneste software-version, inden du opretter en reklamation.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reklamation på din Apple computern
Du kan oprette din reklamation eller reperationssag direkte på dette link.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reklamation på din Acer computer
Du kan oprette din reklamation eller reperationssag direkte på dette link.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Reklamation på din computer
Hvis du vil reklamere over din PC, beder vi dig sende os fejlbeskrivelse, billeder af fejlen, og serienummer
for bedst at kunne hjælpe dig.
Husk altid at opdatere din PC til seneste software-version, inden du opretter en reklamation.