Du kan reklamere over din vare købt på Bilka.dk eller Click&Collect på en af følgende måder:
- Du kan henvende dig i din lokale Bilka. Her står vores servicemedarbejdere klar til at hjælpe dig. Det er vigtigt, at du medbringer din kvittering/fakturakopi, når du reklamerer ude i varehuset.
- Du kan kontakte kundeservice og indberette fejlen. Vi har brug for ordrenummer, fejlbeskrivelse samt billede eller video af fejlen for at vi kan hjælpe dig.
Hvor i varehuset skal jeg reklamere over min vare?
Henvend dig i servicecentret med varer inden for elektronik-kategorien, fysisk meget store varer (møbler, grill etc.) samt yderligere varer, som du afhentede i vores vareudlevering, da du købte dem. Øvrige reklamationer håndteres som udgangspunkt i vores kundeservice. Dette gælder for de fleste af vores varehuse. Du kan dog opleve, at dit lokale varehus er indrettet anderledes og derfor er nødt til at håndtere din reklamation på anden vis. Vi hjælper dig naturligvis bedst muligt, når du besøger os.
Du kan læse mere om vores reklamationspolitik på dette link.
Kontakt kundeservice
Hvis du gerne vil i kontakt med os, kan du chatte eller skrive til os ved at klikke på de blå rubrikker under denne artikel.