Hvordan opretter jeg en reklamation på min cykel?
Hvis du har problemer med en cykel, du har købt hos Bilka, skal vi bede dig downloade appen BikeRep. Via BikeRep vil vores autoriserede mekanikere finde en løsning sammen med dig.
Du kan læse mere om konceptet, finde svar på ofte stillede spørgsmål og se, hvordan man downloader og anvender BikeRep-appen her.
Hvis du ikke har mulighed for at hente appen, kan de i servicecenteret i din lokale Bilka hjælpe med at oprette en sag hos BikeRep for dig.
Hvordan foregår reparationen?
Efter du har oprettet sagen i BikeRep-appen, bliver den gennemgået af en professionel cykelmekaniker. Hvis problemet kan løses via vejledning, vil cykelmekanikeren forsøge at gøre dette. Hvis det er nødvendigt at undersøge problemet, får du besked om at indlevere cyklen i dit lokale varehus. Her vil vores professionelle cykelmekanikere undersøge din cykel og give dig besked, når den er klar til afhentning.
Videoguides til BikeRep-appen
I disse tre videoer finder du vejledning til, hvordan du anvender BikeRep-appen.
Sådan opretter du dig i BikeRep