Gennem Mad ud af huset kan du bestille mad til hverdag og til fest og afhente det i din lokale Bilka. Herunder kan du læse mere information om, hvordan du bestiller, ændrer og aflyser din ordre. Har du andre spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe til os. Du kan kontakte os via de blå rubrikker nederst i denne artikel.
Hvor og hvornår skal jeg lægge en bestilling?
Du kan lægge en bestilling via bilkamadudafhuset.dk, via vores app eller ude i det varehus, du ønsker at afhente din bestilling i.
Du skal senest lægge din bestilling 2-5 hverdage før den ønskede afhentningsdato. Hvor mange hverdage, du skal bestille inden, afhænger af, hvilket tilbud du bestiller. Du kan se, hvilken dag du tidligst kan bestille afhentning til inde på produktsiden for det ønskede tilbud. Du modtager din ordrebekræftelse, når varehuset har godkendt din ordre.
Har du specielle behov, kan du kontakte varehuset for at høre, om de kan efterkomme dem, eller du kan ringe os op, så vi kan viderestille dig. Til de fleste menuer er det muligt at bestille et vegetarisk alternativ.
Hvordan ændrer eller aflyser jeg min ordre?
I henhold til forbrugeraftaleloven er der normalt ingen fortrydelsesret for levnedsmidler. På bilkamadudafhuset.dk har du dog mulighed for at fortryde eller ændre din bestilling op til 4 dage før afhentningsdagen. Herefter kan du ikke længere fortryde eller ændre din bestilling, og du vil blive opkrævet det fulde beløb.
Ønsker du at fortryde eller ændre din bestilling inden 6 dage før afhentningsdagen, så skal du kontakte det pågældende Bilka varehus direkte. Det kan du gøre ved at tage ud i varehuset eller ringe til vores support, så vi kan viderestille dig til varehuset.
Varmevejledning
Mangler du en varmevejledning til din bestilling, kan du finde den her.