Det er desværre ikke muligt at ændre leveringsdatoen, efter ordren er gennemført. Når du har gennemført en ordre, får du oplyst den dato, vi forventer at levere din ordre. Heldigvis er det ikke nødvendigt, at du er hjemme ved levering på langt de fleste typer levering, vi tilbyder:
- Postnord, GLS og Bring: Du får oplyst en forventet leveringsdato og får et trackingnummer, så du kan følge din forsendelse hele vejen
- Send&Hent: Den tidligst mulige leveringsdato vælges automatisk ved bestilling, og du får besked fra os, når din ordre er klar til afhentning
- Levering med BFT: Du modtager et opkald ca. en halv time inde levering - her har du mulighed for at aftale med fragtmanden, at han må stille varen eller levere den hos din nabo
- Kranleveringer, storgodsleveringer og leveringer med andre fragtmænd: Dine varer sættes på adressen uden kvittering, og det er ikke nødvendigt, at du er hjemme, når din ordre leveres