Jeg ønsker at returnere min vare købt på Bilkas webshop
Returbetingelser
Hvis varen er uåbnet og i original og intakt emballage, har du ubegrænset returret mod fremvisning af faktura. Se varer der ikke kan returneres her.
Hvis varen er åbnet, har du 30 dages returret, som udløber 30 dage efter, du har modtaget din vare. Dette kan du læse mere om under Køb&Prøv. Hvis varen ved returnering bærer præg af slid udover, hvad der må forventes ved afprøvning, forbeholder vi os retten til at afvise returnering eller fratrække værdiforringelsen fra returbeløbet. Manglende original emballage kan udgøre en værdiforringelse, hvorfor varen bør returneres i original emballage.
Hvordan returnerer jeg min vare købt på Bilkas webshop?
Du kan returnere din vare på én af følgende måder:
- Nærmeste butik: Du kan altid returnere din vare fysisk i din nærmeste butik (Bilka, A-Z, BR eller føtex - dog ikke føtex food) mod fremvisning af faktura eller ordrenummer. Vi hjælper dig naturligvis gerne selv om du har købt din vare i en anden af Salling Groups kæder, men vi kan give dig den absolut bedste hjælp ved, at du altid henvender dig i samme kæde, som du har købt din vare.
- Send retur med posten: Send din vare til vores returlager med omdeling. Du vælger selv transportøren og skal selv betale returfragten. Husk at vedlægge ordrenummer i forsendelsen og gem din indleveringskvittering. Returadressen er: Salling Group Returcenter, Graham Bells Vej 22, port 40, 8200 Århus Nord.
- Afhentning af større varer: Du kan kontakte os på chat eller mail nedenfor, hvis du ønsker at få større varer afhentet. Du kan se krav og priser på afhentning her
Hvor i varehuset skal jeg returnere online-varer?
Henvend dig i servicecentret med varer inden for elektronik-kategorien, fysisk meget store varer (møbler, grill etc.) samt yderligere varer, som du afhentede i vores vareudlevering, da du købte dem. Øvrige returneringer håndteres som udgangspunkt i kundeservice. Dette gælder for de fleste af vores varehuse. Du kan dog opleve, at dit lokale varehus er indrettet anderledes og derfor er nødt til at håndtere din returnering på anden vis. Vi hjælper dig naturligvis bedst muligt, når du besøger os.
Kontakt kundeservice
Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.