Du kan nu bestille din Mad ud af Huset-ordre til afhentning sammen med din BilkaToGo-ordre.
Ved bestilling på bilkamadudafhuset.dk vil BilkaToGo fremgå som en afhentningsmulighed. Ønsker du at afhente både BilkaToGo og Mad ud af Huset samtidigt, lægger du blot bestillingen til samme sted- og tidspunkt.
Koster det ekstra at afhente i BilkaToGo
Det koster 29 kr. at afhente din Bilka Mad ud af Huset-ordre i BilkaToGo. Men hvis du bestiller en BilkaToGo ordre til afhentning på samme dag og husker at angive samme telefonnummer på begge ordrer, får du pakkeservicegebyret slettet på din BilkaToGo ordre, således at du kun betaler pakkeservicegebyr én gang.
Kan jeg få opvarmet min Bilka Mad ud af Huset ordre, hvis jeg vælger BilkaToGo som udleveringssted?
Ja, du kan stadig få din ordre opvarmet, når du vælger udlevering i BilkaToGo. Det er dog ikke alle menuer hvor dette tilbydes. Du kan se hvilke produkter der kan udleveres opvarmet på Bilka Mad ud af Huset.
Hvor kan jeg se min Bilka Mad ud af Huset-ordre?
Du kan se din Bilka Mad ud af Huset ordre på din BilkaToGo profil under ordreoversigt. Du modtager også en bekræftelses-mail på din Bilka Mad ud af Huset ordre, når varehuset har godkendt din ordre.
Hvordan ændrer jeg min ordre?
For at ændre din Bilka Mad ud af Huset ordre fx afhentningsdag, antal kuverter eller andet skal du rette henvendelse til kundeservice på 89 30 33 33.
Kan jeg få guldmærker og samlekort med min Bilka Mad ud af Huset ordre?
Du kan desværre ikke få guldmærker og samlekort med din Bilka Mad ud af Huset ordre.
Kan jeg afhente i en BilkaToGo PickUp?
Nej, det vil desværre ikke være muligt at afhente Bilka Mad ud af Huset i BilkaToGo PickUp.
Hvor og hvordan afhenter jeg i BilkaToGo?
Du kan afhente i BilkaToGo i alle Bilkas varehuse (gælder ikke A-Z Hjørring). Følg skiltene til BilkaToGo ved din lokale Bilka og indtast det telefonnummer ordren er lagt i på standeren. Her bliver du tildelt en bane, hvor BilkaToGo personalet udleverer din ordre i dit bagagerum. Læs mere her.
Hvor skal jeg returnere termokassen?
Varme-/termokasser skal returneres i varehusets kundeservice rengjort og senest tre uger efter afhentning af ordren. Ved returnering får du dine 200 kr. for depositum refunderet.
Jeg mangler produkter i min Bilka Mad ud af Huset-ordre
Kontakt venligst vores kundeservice på telefon 89 30 33 33, hvis det skulle ske, at du mangler nogle produkter i din Bilka Mad ud af Huset ordre.
Kontakt kundeservice
Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel.